



SEZNAMTE SE S PHILADELPHIA
U modelu Philadelphia si designér Henrik Pedersen hrál s tvary a funkčnostmi tak, aby vytvořil kontrastní, funkční a okouzlující vizuální prvky. Zkombinujte různé materiály se svými osobními předměty a vytvořte tak jedinečný a krásný vzhled.
ROZMĚRY A HMOTNOST
- Výška: 36 cm
- Délka: 150 cm
- Šířka: 80 cm
- Tloušťka desky stolu: 2 cm
- Výška k desce stolu: 34½ cm
- Hmotnost: 47 kg
- Maximální zatížení: 40 kg
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
- S integrovaným úložným prostorem
VAŠE VOLBA MATERIÁLU
Co se týče povrchů, můžete pro zvýraznění designu volit z provedení bílá, ořech nebo keramika. Všechny jsou velmi odolné a zajistí dlouhotrvající krásu.
PŘIZPŮSOBIVÝ
Díky dostupnosti různých materiálů, a to jak pro rám, tak i stolní desku, si můžete vše upravit podle sebe a vytvořit si tak vlastní osobitý vzhled.
PŘIZPŮSOBIVÝ ÚLOŽNÝ PROSTOR
Spodní polička je prostorem, u kterého můžete popustit uzdu své kreativitě. Tím, že ji necháte prázdnou, dosáhnete dojmu lehkosti a průsvitnosti. Jednoduše ji ale můžete také zaplnit knihami či jinými osobními předměty.
SVISLÝ ÚLOŽNÝ PROSTOR
Philadelphia je funkčním a inspirativním úložným řešením, díky kterému můžete moderně vystavovat na odiv své oblíbené časopisy a knihy ke kávě. Otevřená konstrukce tomuto velkému konferenčnímu stolku zároveň dodává lehkost.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
DÁNSKÝ DESIGN OD ROKU 1952
V 50. letech v ospalém dánském městečku stojí ve vratech své nové továrny dvojice mladých truhlářů. Vyzařuje z nich hrdost. Prostor má možná skromnější rozměry, je však dovedně uzpůsoben; vše si do detailů vybudovali svýma vlastníma rukama.
O pouhé dva roky dříve, za horkého léta roku 1952, rozjeli Jens Ærthøj a Tage Mølholm své podnikání ve výrobě nábytku. Tehdy byla jejich jedinou společností dovednost a mladistvé odhodlání. Nyní pokračují se čtyřmi zaměstnanci, přijímají stále více objednávek a splnili si svůj ambiciózní cíl: představit kvalitní dánský nábytek širší veřejnosti.
Splnění této poptávky při zachování tak vysokých norem kvality vyžadovalo novátorské myšlení. Museli spojit své tradiční řemeslo s dánskou vlnou nedávné industrializace. Stroje byly nyní cenově dostupnější, efektivnější a přesnější. Moudřeji vynaložené investice zrychlily výrobu a udržely nízké náklady, aniž by utrpěla kvalita, kterou si zákazníci zamilovali.
Jens a Tage setrvali na zásadách, díky nimž je dánský design obdivován po celém světě. Jednoduchost, řemeslné zpracování, elegantní funkčnost a kvalitní materiály. Tyto hodnoty byly v uvedeném roce patrné v hladkém pohybu oblíbeného roztažitelného jídelního stolu z teakového dřeva vyrobeného touto společností. Současně, jakožto vyznavači úsporné estetiky dánského funkcionalismu, doplnili k tomuto stolu jídelní židli navrženou architektem Arne Wahlem, která tento směr uvádí do praktického života.
Spojení těchto zásad s vrozenou obchodní prozíravostí Jense a Tageho lze považovat za recept na mistrovsky dosažený úspěch. Za osm let se přestěhovali do nových prostor o rozloze 1 300 m2. Zde se společnost dále rozrůstala a z prvotního výrobce vznikl celý maloobchodní řetězec. Z malé firmy se vypracovali až na největší dánskou značku nábytku s nejširší globální působností, s téměř 300 prodejnami ve více než 60 zemích – a společnost stále roste.
Naše centrála sídlí na stejném místě, které jsme získali v roce 1962 – což je pro značku analogické: výjimečnost designu pramenící z historického odkazu s prozíravými plány do budoucna. Právě tak tehdy pracovali Jens a Tage. Právě tak budeme vždy pracovat také my.
KVALITA A TRADICE
Naše kvalita je více než jen estetická. Věříme v řemeslné tradice, důslednou pozornost věnovanou detailům a výjimečné materiály. Díky své pověsti a světovému renomé máme možnost vybírat si odborníky z celého světa. A vybíráme je s ohledem na blahobyt zvířat, zaměstnanců a celé planety.

ÚSPĚCH ZAČÍNÁ U LIDÍ
Ve společnosti BoConcept jsme přesvědčeni, že náš úspěch začíná u našich lidí. U každého z nás, se všemi rozličnými schopnosti, silnými stránkami a potenciálem. To je důvod, proč jsme vytvořili sadu hodnot: základ naší kolektivní kultury – a sdíleného úspěchu. Říkáme tomu The BoConcept Way.